5/13/2014

HATI AKUU DAHH SEBAK

Assalamualaikum , hai geng :) hari nie akuu rasa yang diri akuu nie semakin tenang dan bebas weyh . hee -,- happy k happy . aku tenang sebab lepas nie aku dah malas nak pikir pasal kawan kawan nie , buat semak jee weyh :) hahah . gila ar ! kann ? takk kot . apela ? aku rasa bebas sebab lepas nie  aku dah tak payah nak pikir pikir pasal laki lagi , te lahh sebab aku dah takder pape dah weyh dengan mane mane jantan dahh .  -,- bebas konon eak ? ehh . betol lerhh . pulak nak tipu . haha . hmm. kekadang hati aku perit weyh bila ngam dengan kau , kau pulak buat bodoh bodoh jee dengan akuu eak ? pikir lerh sikit hati aku nie . bukan nak cakap ape weyh . kau dah besar , kau boleh pikir sendiri kann ? aku rasa kau dah terlebih matang dah kott . right ? haha . dulu aku memang lerh bole tahan lagi . but , aku rasa lepas nie dah tak kott . penat ar -,- hmm . kenapa lahh nie semua jadi kat aku kann . sokayy , myb nie ujian untuk aku kat dunia nie . kayy lahh . malas nak write bnyak bnyak kat sini . hee . bye you alls . *loveee muchhhh :*

No comments:

Post a Comment